Kréta Iskolai Alaprendszer szülőknek és tanulóknak
Elektronikus Ellenőrzőkönyv és E-Ügyintézés
Iskolánk a Kréta Iskolai Alaprendszert használja, melynek része az elektronikus napló és az elektronikus ellenőrző.
Az e-Ellenőrzőkönyvben nyomon követhetőek a tanulók jegyei, beírásai, igazolt és igazolatlan hiányzásai, késései, valamint a szülőknek szóló egyéb értesítések is.
A rendszer a szülők számára csökkentett és bővített gondviselői elérhetőséget kínál. Előbbi segítségével a tanulók adatai és bejegyzései tekinthetőek meg, utóbbival élhetnek az elektronikus ügyintézés lehetőségével is.
Minden szülő részére biztosítunk bővített gondviselői hozzáférést, belépési problémák esetén az iskolatitkártól kérhetnek segítséget. Csökkentett gondviselői hozzáférés az e-ellenőrző belépési felületén a személyes adatok megadásával igényelhető.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a Kréta hivatalos honlapján és mobilapplikációján kívül minden más honlap és applikáció használatával, mely belépést biztosít a rendszerbe, kiadják személyes adataikat egy harmadik félnek.
Iskolánk papíralapú ellenőrzőt biztosít azoknak a tanulóknak, akiknek a szülei, gondviselői akadályoztatottak az elektronikus felület használatában. Az e-ellenőrzőt iskolánk titkárságán igényelhetik.